Projectes


A terminar les classes del mòdul alfabetització multimodal havíem de fer les exposicions dels projectes que havíem de fer durant la durada del mòdul. L’objectiu del projecte era posar en pràctica els coneixements adquirits.
Cada grup havia d'explicar en que consisteix el seu projecte final i l’eina o les eines multimodals que havia fet servir o havia utilitzat  per portar a terme l'activitat o les activitats i la seva finalitat.


En general la implicació i la imaginació dels grups era força bona. Tots els projectes tenien aplicacions i utilitats en els àmbits que es volien aplicar i són beneficiosos pels usuaris. Les activitats eren adequades als usuaris; Només hi havia una activitat de sopa de lletres que, des de el meu punt vista, és d'un nivell elevat per un nen de 3 i 4 anys, és a dir, que no era adequat a l’edat.
Els grups multidisciplinaris, han sigut capaços de trobar o de definir la utilitat que pot tenir aquest servei per cada perfil professional. Podem dir que alhora d’escollir el tema i l’eina tenien en present els professionals que formen part de l’equip.
Cada grup  ha sigut capaç d’escollir entre unes quantes eines de les  que hem estudiat la que creguin més adequada en els seus àmbits professionals, les aplicacions que han sigut escollides són: Java Clic, webquest (exe-learning) i bloc. Llavors, segons el punt de vista dels futurs professionals dels diferents àmbits, aquestes tenen més utilitats respecte les altres tenint  en compte el tema que volen tractar.

Es notava bastant que hi havia grups que havien treballat més que els altres, a nivell grupal. I a nivell personal, havia persones que estaven més preparades que les altres alhora d’exposar, la capacitat de parlar en públic la tenien bastant més desenvolupada.
Es va crear un clima de confiança entre els companys, s’ajudaven entre ells i tranquil·litzaven a les persones que estaven nervioses. Tota la classe es mostrava interès mentre els seus companys exposaven.